× Prima Pagina Alege Orasul Cautare
STIRI TELEORMAN

STIRI TELEORMAN

 

CEZ Vânzare: Activitatea Centrelor de Relaţii cu Clienţii va rămâne suspendată cel puţin până la data de 11 ianuarie 2021

Informatia de Teleorman • 04-12-2020, 14:44:03 • 460 vizualizari
 

Activitatea Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, va rămâne suspendată cel puţin până la data de 11 ianuarie 2021, măsură menită să contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în zona operaţională CEZ Vânzare.

Clienţilor CEZ Vânzare le rămân la dispoziţie canalele de comunicare online ale furnizorului, care acoperă toată gama de servicii: aplicaţia My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro şi www.cez.ro.

CEZ Vânzare continuă implementarea măsurilor directe şi imediate de protejare a angajaţilor şi clienţilor săi şi prelungeşte perioada de suspendare a programului cu publicul al Centrelor sale de Relaţii cu Clienţii, până la începutul anului viitor. Decizia de derulare a dialogului cu clienţii săi în mediul online exclusiv, face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei. CEZ Vânzare va reanaliza redeschiderea Centrelor şi Birourilor sale începând cu data de 11 ianuarie 2021.

Aşadar, le subliniem clienţilor CEZ Vânzare de energie electrică şi gaze naturale că, între timp, îşi pot soluţiona toate solicitările în relaţia cu furnizorul, din confortul şi siguranţa de #acasă, prin:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.

Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro, precum şi acccesând link-ul https://bit.ly/3qnuP31

Articolul CEZ Vânzare: Activitatea Centrelor de Relaţii cu Clienţii va rămâne suspendată cel puţin până la data de 11 ianuarie 2021 apare prima dată în Informatia de Teleorman.

 
 
Continuare pe Informatia de Teleorman » Articole Informatia de Teleorman »
 
Vânzare Activitatea Centrelor Relaţii Clienţii Rămâne Suspendată Puţin Până