Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din orașele Alexandria, Craiova, Pitești, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu revin la programul de lucru normal, derulându-și activitatea cu clienții de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00); Pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă în continuare clienților săi să apeleze la rezervarea online a vizitelor, la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ iar aici puteți accesa harta Centrelor de Relații cu Clienții.
Cu toate acestea, pentru a evita deplasările și vizitele la Centrele de Relații cu Clienții, CEZ Vânzare își încurajează clienții să utilizeze canalele de comunicare online puse la dispoziție :Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
Pentru un contact direct cu un operator, specialiștii Info Linia CEZ – 0251 929 vă stau la dispoziție de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. Reamintim faptul că toți clienții CEZ Vânzare au în continuare posibilitatea de a încheia un contract chiar din confortul de acasă, fără a se deplasa, procesul de contractare fiind 100% online: în contul My CEZ, secțiunea „cere ofertă”: https://mycez.cezinfo.ro/web/client-non-cez/cere-oferta;Mai multe detalii despre ofertele CEZ Vânzare puteți regăsi aici. Echipa CEZ Vânzare rămâne alături de clienții săi și depune eforturi constante pentru a le oferi cele mai bune soluții, în funcție de nevoi și contextul pieței.
Articolul Începând de luni, 11.10.2021, Centrele de Relații cu Clienții din Alexandria, Craiova, Pitești, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu, revin la programul de lucru normal apare prima dată în Informatia de Teleorman.